Maak je vloer stralend met onze speciale actie!
Wil jij je vloer beschermen tegen slijtage en vuil? En tegelijkertijd de levensduur ervan verlengen? Dan hebben wij dé oplossing voor jou! Onze vloerwas biedt niet alleen bescherming, maar creëert ook een glanzende laag die je vloer er als nieuw uit laat zien. En nu hebben we een speciale...
Lees meer
Geweldig nieuws! Onlangs hebben we een Goudkopleeuw aapje geadopteerd bij Ouwehands Dierenpark. Onze langdurige samenwerking heeft ons de kans gegeven om iets bijzonders te doen, en we zijn er trots op deel uit te maken van het welzijn van deze prachtige dieren. Al geruime tijd voorzien we Ouwehands van onze Quartz toilet hygiëne lijn, en ...
Lees meer
Afgelopen maand deelde we al onze duurzaamheidsresultaten van 2023. Een groot onderdeel hiervan is Groveko ’s nieuwe duurzaamheidsstrategie. Deze is gebaseerd op vier kernthema's die de richtlijnen vormen voor onze acties en initiatieven komend jaar. Van het verminderen van afval tot het bevorderen van ketenverantwoordelijkheid, elk thema ...
Lees meer
Vind hier de prijswijzigingen van 2024...
Lees meer
Namens Groveko wensen wij u fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar toe. Onze openingstijden en leverdata zijn aangepast tijdens de feestdagen...
Lees meer
Het blauwe label met een bloem. Je komt het vaak tegen op schoonmaakproducten maar wat houdt dit label nou eigenlijk in en wat zijn de voordelen voor jou als bedrijf?  ...
Lees meer
Het is tijd om de misconcepties over schoonmaakrobots te doorbreken! Duik dieper in de realiteit van schoonmaakrobots en laat je verrassen door de mogelijkheden die schoonmaak robots bieden voor een toekomst van slimmer schoonmaken en lagere operationele kosten. ...
Lees meer
Personalisatie van Schoonmaakrobots.In de wereld van technologie en marketing is een nieuwe trend aan het opkomen: het personaliseren van schoonmaakrobots met de eigen huisstijl van een organisatie. Dit gaat verder dan een simpel kleurtje of logo; het is een innovatieve stap in het versterken van merkidentiteit en klantbetrokkenheid. Waarom ...
Lees meer