Groveko Smart Delivery System

Als Facilitair manager of locatie manager ben je verantwoordelijk voor de afdeling schoonmaak en de schoonmaakmiddelen die nodig zijn. Bestellen en voorraden bijhouden is zorgvuldig werk dat nauwkeurig moet gebeuren. Hierdoor ben je veel tijd kwijt. Tijd die je liever aan andere taken zou willen besteden. Daarom hebben wij het Groveko Smart Delivery System ontwikkeld.

 

Met het Groveko Smart Delivery System maken we het bestelproces eenvoudig, snel en betrouwbaar. Het werkt als volgt:

Stap 1. De medewerker scant de slimme QR code van de werkkast

Stap 2. De medewerker vult de bestellijst in aan de hand van de min/max voorraad

Stap 3. Het GSDS genereert automatisch een order

Stap 4. De leidinggevende controleert eventueel de order

Stap 5. Groveko stuurt binnen 24 uur een servicechauffeur

Stap 6. De servicechauffeur van Groveko vult de werkkast aan en neemt lege verpakkingen mee retour

Voor elke locatie

Om het GSDS in te stellen kijken we samen naar de juiste locaties. Elke locatie en werkkast krijgt een unieke QR-code. De werkkast richten we vervolgens in en vullen het met de juiste schoonmaakmiddelen en -producten. Vervolgens maken we een bestellijst met een minimale en maximale voorraad. Jouw medewerker kan zo makkelijk voor de locatie bestellen. Bovendien zijn alleen de producten te bestellen die in de werkkast thuis horen. Voor de zekerheid kan de leidinggevende de bestelling controleren.

Is de order goedgekeurd? Dan komt onze servicechauffeur langs om de voorraad direct aan te vullen. Zo staat alles klaar voor de volgende schoonmaak. De lege verpakkingen neemt de chauffeur weer mee. Die worden vervolgens gebruikt om weer nieuwe verpakkingen van te maken. Zo draag je meteen bij aan een circulaire economie.

Het Groveko Smart Delivery System maakt het werk makkelijker, sneller en duurzamer. Wil je meer weten over hoe dit bij jouw bedrijf toegepast kan worden? We komen graag bij je langs!