Werkkast belevering

 

Bestellen van schoonmaakartikelen en -middelen kost tijd. Tijd die jij en je medewerkers liever aan andere (schoonmaak)taken willen besteden. Daarom hebben wij het Groveko Smart Delivery System ontwikkeld. Hiermee leveren we in de werkkast en nemen we het volledige bestelproces uit handen.

Altijd voorraad✓

Altijd overzicht ✓

Inzicht in je bestellingen ✓

Levering in de werkkast ✓

Hoe werkt het?

 

Om het GSDS in te stellen kijken we samen naar de juiste locaties. Elke locatie en werkkast krijgt een unieke QR-code. De werkkast richten we vervolgens in en vullen het met de juiste schoonmaakmiddelen en -producten. Vervolgens maken we een bestellijst met een minimale en maximale voorraad. Jouw medewerker kan zo makkelijk voor de locatie bestellen. Bovendien zijn alleen de producten te bestellen die in de werkkast thuis horen. Voor de zekerheid kan de leidinggevende de bestelling controleren.

 

Is de order goedgekeurd? Dan komt onze servicechauffeur langs om de voorraad direct aan te vullen. Zo staat alles klaar voor de volgende schoonmaak. De lege verpakkingen neemt de chauffeur weer mee. Die worden vervolgens gebruikt om weer nieuwe verpakkingen van te maken. Zo draag je meteen bij aan een circulaire economie.

Ondersteun jouw schoonmaak met onze werkkastbelevering

Stappen in het proces

  1. De medewerker scant de slimme QR code van de werkkast.
  2. De medewerker vult de bestellijst in aan de hand van de min/max voorraad.
  3. Het GSDS genereert automatisch een order.
  4. De leidinggevende controleert eventueel de order.
  5. Groveko stuurt binnen 48 uur een servicechauffeur.
  6. De servicechauffeur van Groveko vult de werkkast aan en neemt lege verpakkingen mee retour.

Overtuigd?

Het Groveko Smart Delivery System maakt het werk makkelijker, sneller en duurzamer. Wil je meer weten over hoe dit bij jouw bedrijf toegepast kan worden? We komen graag bij je langs!