Nocore Logo

Wij geloven in ‘het nieuwe werken’ en zijn altijd op zoek naar de beste en meest efficiënte manier van werken. Naast het feit dat we inzetten op fijnmazige distributie, hebben we door partner te worden van Nocore een nieuwe stap gemaakt. Nocore Cleaning is een software dat zorgt voor papierloze kantoren, digitale oplossingen, snelle en real-time informatie of overzichten vanuit één systeem. Wat betekent dit voor u en hoe werkt het? Dat vertellen we u graag.

Nocore Cleaning

Wij gaan voor fijnmazige distributie en wij brengen dit in de praktijk door de inzet van mensen die vanuit de vestigingen objecten beleveren van schoonmaakbedrijven en eindgebruikers. Dit zorgt ervoor dat schoonmaakbedrijven ontzorgt worden, het magazijn kunnen outsourcen en geen beleveringen op de panden hoeven te doen. Een mooie aanvulling hierop is de Nocore koppeling.

Nocore Cleaning biedt schoonmaakbedrijven, glazenwassers en specialistisch reinigingsbedrijven een volledig geïntegreerd software systeem, waarmee bedrijven hun commerciële, operationele en financiële processen volledig kunnen automatiseren. Uw bestellingen, distributie en overzichten zijn hierdoor geautomatiseerd en staan altijd op de juiste kostenplaats.

De software kunt u installeren op uw eigen server of afnemen in de Cloud, waarmee u 24 uur per dag, 7 dagen per week onbeperkt toegang heeft tot uw software. Dit zorgt voor een duidelijk overzicht van uw processen, inzichtelijk waar en wanneer u maar wilt.

Hoe werkt Nocore Cleaning?

Uw Nocore systeem is voorzien van de zogenaamde  ‘Connector’. Deze connector verbindt het webportal en de Apps van Nocore met de klanten en medewerkers. De connector haalt alle beschikbare informatie uit de Nocore Database. De database wordt vanuit uw organisatie gevoed met:

  • Klantgegevens
  • Objecten / afleveradressen
  • Medewerkers
  • Urenstaten
  • Materiaalstaten

De koppeling met Groveko B.V.

Er zijn verschillende berichten die vervolgens uitgewisseld kunnen worden met Groveko:

  • Artikel stamgegevens
  • Project stamgegevens
  • Bestellingen van materiaalleveringen
  • Facturen van de materiaalleveringen per project

Het is mogelijk om de projectinformatie te exporteren naar Groveko. Hiervoor is een handmatige export mogelijk in de vorm van een CSV bestand. Vanuit de Nocore administratie kunt u als schoonmaakbedrijf via een materiaalbestelbon een bestelling plaatsen.

In de Nocore Facility software wordt tijdens de import een inkoopboekstuk aangemaakt. Investeringen, doorleveringen en werkkleding kunnen op verschillende grootboekrekeningen geboekt worden en worden voorzien van een aparte kostensoort.

NOCORE software

Kortom: uw processen overzichtelijk in één systeem wat u papierloze kantoren, digitale oplossingen en snelle en real-time informatie biedt, inzichtelijk waar en wanneer u maar wilt.

Meer informatie

Als u al met Nocore werkt, is de koppeling met Groveko geheel kosteloos. Zodra wij uw materiaalstaat hebben opgesteld neemt onze Nocore specialist contact met u op, de koppeling wordt voor u geregeld. Wilt u een test doen om te kijken wat het voor u oplevert of heeft u vragen, neem dan contact met ons op.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.