Groveko

Modeketen The Sting neemt al 25 jaar stofzuigers bij Groveko af. Om dit te vieren hebben wij in samenwerking met Numatic een speciaal cadeau overhandigd aan The Sting. Twee geheel in stijl uitgevoerde stofzuigers. Een cadeau dat symbool staat voor een fijne samenwerking. ‘We hebben destijds voor deze stofzuiger, de NVQ 570 van Numatic, gekozen […]

Lees verder

Nieuwe huisstijl Groveko

Met trots treden wij vanaf 1 januari 2017 naar buiten met een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Deze nieuwe huisstijl symboliseert de kracht van de samenwerking met onze leveranciers, onze passie voor de schoonmaakbranche en de solide basis met onze afnemers. Ook in 2017 werken wij vanuit lef en ondernemerschap aan een schonere en […]

Lees verder

Groveko Facility for Future

Door de opkomst van nieuwe technologieën zoals smart buildings, connected office, gebruik van big data en robotisering, verandert de inzet van facility management. Daarnaast vragen de steeds veranderende en hogere eisen op het gebied van hospitality, veilig werken, duurzame inzetbaarheid, MVO en workplacebranding voortdurend om innovatieve oplossingen. Daarom heeft FMN samen met vooraanstaande spelers in […]

Lees verder

Groveko

Groveko maakt grote sprongen en zet de groeistrategie onverminderd door, is te lezen in een artikel uit Service Management. Onze schaalgrootte biedt klanten veel voordelen en daar zijn we trots op. “We promise, we deliver” is onze nieuwe slogan die onze dienstverlening samenvat. Wij roepen niet, wij doen. Lees hier een samenvatting van het artikel. […]

Lees verder

Werkwagen

In de marktgids Schoonmaak van Service Management is te lezen dat groothandels onmisbaar zijn voor veel schoonmaakbedrijven. Groothandels vormen de schakel tussen de producent en de eindgebruiker. Groveko is zich zeer bewust van de verantwoordelijkheid die daarbij komt kijken. De bekendste groothandel Uit het groothandelsonderzoek dat Service Management in het voorjaar van 2016 hield, bleek […]

Lees verder

logo-groveko

Groveko mag met 52 procent de bekendste groothandel worden genoemd, volgens het groothandel onderzoek van Service Management. Ook doen de ondervraagden het meest zaken met Groveko. Welke producten worden het meest aangeschaft bij de groothandels? Dat zijn: Schoonmaakmiddelen Reinigingsdoeken en –materialen Stofzuigers Afvalzakken Opbergsystemen Het proces van afvalzak tot in de werkkast Dé conclusie uit […]

Lees verder

Groveko app

Fijnmazige distributie wordt ook in de schoonmaakbranche steeds belangrijker. Met de Groveko App kunnen uw medewerkers vanaf de schoonmaaklocatie bestellingen doen. Zo worden de schoonmaakproducten op de juiste locatie afgeleverd en worden voorraden steeds verder geminimaliseerd. Doordat we het aantal handelingen tijdens het inkoop- en het logistieke proces enorm verminderen, kunnen onze klanten een flinke […]

Lees verder


Op de foto: Frans Schwartzmans (l) en Marcel van Amen (directeur Groveko).

Groveko B.V. neemt met terugwerkende kracht per 1 januari 2016 Frag Hygiëne Service uit Goirle over. De Brabantse schoonmaakgroothandel, ook bekend als Frag Holland, is daarmee de volgende strategische acquisitie na de overname van Ewepo. Deze Zwolse schoonmaakgroothandel werd in juli 2015 al overgenomen door Stergro International, de moedermaatschappij van Groveko. Voormalig directeur en eigenaar […]

Lees verder

service plan header

Zeer recent hebben wij een blog geschreven over onze uitgebreide onderhoudsdienst voor nieuwe en occasion schoonmaakmachines, het Groveko Service Plan. Graag gaan we daar nog wat verder op in. Wist u bijvoorbeeld dat het Groveko Service Plan ook geldig is voor schoonmaakmachines die u bij andere leveranciers heeft gekocht? De schoonmaakmachines die u bij derden […]

Lees verder