Groveko op de digitale snelweg

Onze wereld verandert in een rap tempo. Acute problemen als klimaatverandering, schulden, grondstoffenschaarste, de euro, vervuiling, armoede en eenzaamheid schreeuwen om drastische aanpassingen in de maatschappij.

Daarentegen zorgen technologische ontwikkelingen voor grote veranderingen in de wijze hoe wij met elkaar communiceren. Bijna 2,5 miljard mensen (dat is meer dan een derde van de wereldbevolking) hebben toegang tot het internet en realtime communicatie zorgt voor een socialisering van het web.

Groveko adopteert digitale technieken

Naast een zeer moderne website onderzocht en adopteerde Groveko als één van de eerste in de markt de digitale mogelijkheden van het web. Reeds in 2005 introduceerde Groveko een webshop waarmee klanten eenvoudig bestellingen konden plaatsen. In de afgelopen jaren heeft de Groveko webshop een enorme evolutie doorgemaakt en inmiddels is deze voorzien van een zeer uitgebreid Management Informatie Systeem waarmee de klant een gedetailleerd overzicht krijgt over verbruiksaantallen per hoofd en subgroep in aantallen of in bedragen en dat gesorteerd per vestiging. Automatische toevoeging van MSDS bladen bij het bestellen van reinigingsmiddelen is één van de laatste toevoegingen waardoor klanten geholpen worden om de juiste veiligheidsbladen te bewaren die wettelijk verplicht zijn. Naast de Groveko webshop is er ook een shop in shop systeem ontwikkeld waarmee het mogelijk wordt tegen een zeer lage investering een eigen webshop te verkrijgen. De Groveko webshop vindt u via http://shop.groveko.nl/.

Groveko App

Mobiele app voor smartphone en tablet

Begin 2013 lanceerden wij vol trots onze mobiele bestelapp voor onze klanten. Via het iOS, Android en sinds kort zelfs het Windows platform is het mogelijk om met gepersonaliseerde bestellijsten bestellingen vanaf locatie te plaatsen en deze direct in realtime naar de verkoopafdeling van Groveko te verzenden. Dit bespaart erg veel tijd voor de persoon die normaal de bestellingen plaatst en biedt een hoge mate van service aan de gebruiker. Onze app downloadt u hier:


 

Mobiel werken

Werken wordt steeds meer onafhankelijk van tijd en plaats, dus rust Groveko zijn medewerkers uit met verschillende mobiele apparaten om overal te kunnen werken. Via laptop, mobiele telefoon en tablet is het mogelijk om toegang te verkrijgen tot het bedrijfsnetwerk, wat een grote mate van flexibiliteit biedt. Via een uitgebreid CRM-systeem heeft de vertegenwoordiger te allen tijde snel een accuraat overzicht van de laatste klant informatie. Speciaal ontwikkelde software maakt het mogelijk om bij de klant ter plaatse inventarisaties te doen en met één druk op de knop een kant en klaar hygiëne advies te verzorgen.

Social Media

Naast alle digitale ontwikkelingen zien wij een grote rol weggelegd voor social media binnen onze organisatie. Groveko heeft haar eerste stappen gezet op dit vlak en is op dit moment druk met inventariseren en evalueren hoe wij social media op de juiste wijze kunnen toepassen zodat deze aansluit bij onze bedrijfsdoelstellingen. Op dit moment vindt u ons op de volgende platformen.

De wereld verandert en wij bewegen mee. Hoe kunnen we u helpen? Neemt u gerust contact met ons op voor een gesprek over de digitale mogelijkheden die wij voor uw bedrijf kunnen bieden.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.